Sistem hakkında nereden destek alabilirim , şifremi unuttuğumda ne yapmam gerekir ?  

Bunun için ONLINE DESTEK hattını aramanız gerekmektedir.
Telefon numarası : 0(262) 678 8920 -21-22-23 (4 Hat)

"Hesabınız bloke oldu !" mesajı alıyorum, tekrar nasıl giriş yapabilirim ?
Eğer üst üste 5 kere şifrenizi yanlış girerseniz, hesabınız MOBİS tarafından BLOKE olacak ve ekrana hesabınızın bloke olduğuna dair mesaj gelecektir. Bu durumda; şifrenizi sıfırlamak ve hesabınızdaki blokeyi kaldırmak için ONLINE DESTEK bölümünü aramanız gerekmektedir.
Sisteme giriş için gereken yeni kullanıcı adı ve şifreyi nereden ve nasıl alabilirim ?
ÜLKER Mobis web portalını kullanabilmeniz için, size ait KULLANICI ADI ve ŞİFRE olmak zorundadır.
Bu bilgileri almak için 0 216 524 26 60'nolu telefondan Ülker Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü yetkilileri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir. Bayilik bilgilerinizi belirterek, size ait olan KULLANICI İSMİ ve ŞİFRE bilgilerini alabilirsiniz.
MOBİS ile ilgili soru, görüş, istek ve şikayetlerimi nereye bildirebilirim ?

Mobis'le ilgili her türlü soru, görüş, istek ve şikayetlerinizi mobis@ulker.com.tr mail adresine göndereblir veya 0 216 524 26 60'nolu telefondan Ülker Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü yetkilileri ile irtibata geçebilirsiniz.
Portale giriş yetkisi olan kullanıcılar, sistemle ilgili her türlü soru, görüş, istek ve şikayetlerini anasayfada bulunan ÖNERİ ve ŞİKAYET FORMU'nu kullanarak iletebilirler.